Tuesday, March 13, 2007

درخت300

وقتی من به بخارا رسیدم متوجه شدم که تا دو روز دیگر در اینجا مراسم درخت کاری برگزار خواهد شد و از آنجائی که بهترین فرصت برای من پیش آمده بود بلافاصله به اداره جنگلبانی رفتم تا برای یافتن محل و درخت مناسب با ایشان هماهنگ شوم ،که البته انها فقط آدرس مدرسه ای رادر جنوب بخارا به من نشان دادند که در کنارتپه ای واقع شده بود وجای بسیار مناسبی بود برای درختکاری .
من در یک روز بارانی به آنجا رفتم وشرایط بسیار مساعد و چشم انداز بخارا از فراز آن تپه بسیار زیبا بود .
قبل از شروع کار ودر صحبتی که با مدیر مدرسه داشتم فهمیدم که ایشان مساحت زیادی را برای کاشت درخت در نظر گرفته، به همین خاطر به کمک دانش آموزان مدرسه توانستیم تعداد 300 نهال را در آنجا بر زمین بنشانیم . هر چند که در ابتدای کار دانش آموزان برای انجام این کار مشکل داشتند اما بلاخره به هر ترتیبی که بود توانستیم کاشت نهالها را به پایان برسانیم وروز بزرگ وبه یاد ماندنی دیگری را در خاطرات سفرم به ثبت رساندم .
بازهم تشکر میکنم از کلیه دانش آموزان مدرسه ومدیر آن که واقعا کمک بزرگی برایم بودند

4 comments:

Anonymous said...

برو پشت سرت دارم میام

با شما هستم

من هم فکر کنم یه روزی به هند و نپال برو امیدوارم

Anonymous said...

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرارو بر دوام
سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام
با آرزوی بهترین ها برای شماlمحمد عزیز[گل][گل][گل]

Anonymous said...

سلام
ميگم بعضيا نقشه كشيده بودن دنبال شما راه بيفتن هر چي درخت كاشتين در بيارن كه پاكستان بهشون ويزا نمي ده و .................

اميدوارم هميشه شاد باشيد....

Anonymous said...

salam
man hamishe barnamato donbal mikonam bazi vaghta ham az saeed ahvaleto miporsam vaghean migam movafagh bashi...
sale no tam mobarak